Friday, November 28, 2008

Nu bjuder Vera in till öppet hus i "Vrån"

som ni vet så är jag ingen stjärna vid kameran, men de här små vättetavlorna i miniformat måste nästan ses......

En liten vätte i sitt bo



En tavla som ser väldigt dyster ut mot trädet, men som är en av mina favoriter, den är jättefin i verkligheten.


Inte världens bästa bild, men den här talar väl för sig själv.....


Så även denna, trots suddig bild




Välkommen till "Veras Vrå"
Lördagen den 6 december
Öppet hus mellan 15.00-18.00
Jag och inbjudna hantverkare visar och säljer vårt hantverk.
Vi bjuder även på fika.
Kom och ha en trevlig stund!
Östra flygeln
Valåsens Herrgård
Varmt Välkommen
önskar
Yvonne Herlufsén
med vänner

6 Comments:

Blogger majsan said...

ååhhh dina änglar är så himla fina.Och vättarna..Tusan att man inte bor i närheten då skulle jag garanterat varit där idag..

4:45 AM  
Anonymous Anonymous said...

åå vad jag blir sugen. Jobbade ju på julmarknaden och visst jobbar jag igen den 6. Får väll se om jag kan utverka lite ledig em. sen får vi se om väder och vind vill samarbeta. Den här årstiden är lite nyckfull.
Önskar dig en fin första advent.
Må gott

9:09 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ja tänk om man hade kunna komma ändå!
Önskar er lycka till och hoppas att det blir riktigt mysigt!

Din pappa han passade så bra i den mössan!!

Må så gott!!

2:24 AM  
Blogger yvonne said...

This comment has been removed by the author.

3:22 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hej du!

Jag hoppas att din försäljning gick bra! Och att det kom många till dig.
Ha de så gott!

//Cissi

1:52 AM  
Anonymous Anonymous said...

Psst. Om du har en digitalkamera och vill ta närbilder så kan du trycka på den där symbolen som ser ut som en tulpan och sedan ta kortet så får du skarpa närbilder! Fina fina saker du gör!

11:39 AM  

Post a Comment

<< Home

Svenska Stickringen
Join | List | Previous | Next | Random | Previous 5 | Next 5 | Skip Previous | Skip Next