Thursday, November 06, 2008

Ljuslyktor av glasburkar











Jag har gjort ljuslyktor av glasburkar till vår julmarknad, servettdekoupage, väldigt liten kostnad. De kommer att kosta 40:- styck och hela intäkten går till vår klubb.
Av mitt andra hantverk skänker jag 10%, och det gör alla andra hantverkare som är med.
Vi söker fler hantverkare..!!! det kostar inget att vara med, men man skänker 10% av det man säljer för till Valåsens ryttarsällskap.........
Hör av er till mig elr Cissi som har bloggen enkelheten om ni vill vara med.
Lördagen den 22 november. 14.00-18.00
Min e-post fungerar igen....!!!!!

7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hallåjs där!

Skönt att eposten fungerar igen va!

Jag kommer till dig på söndag eftermiddag!!! Hoppas att det går bra!

//Cissi

10:32 AM  
Blogger yvonne said...

Det går alldeles utmärkt...!!!

9:15 PM  
Blogger majsan said...

Hej ja det är mönstret från garnstudio..Vet inte om länken kom med dära..Men det gick väldigt bra och sticka med det.Tummen blev dock lite för stor.Jag var på mössan idag och hittade en underbar bok du måste bara köpa den.Textilt återbruk Malin Söderblom tror jag hon hette...kanonbra bok...=)

8:28 AM  
Blogger tindra lite mera said...

Hej! Vad kul att du hittade in till mig så att jag hittade dig!
Fina lyktor,gick det bra på julmarknaden?

Kram Katarina

6:37 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ni kan ju kolla om Ankis syster, Lollo, vill ta med några tavlor till julmarknaden:)

5:56 AM  
Blogger Sussie said...

Hej på dej, tack för inbjudan till er julmarknad. Jag är alltför dålig på att kolla kommentarerna på änglaverkstan. Tyvärr kan jag inte vara med, jag har bokat in två marknader redan och mer hinns inte med men det är mycket möjligt att jag åker och kikar på er, i så fall tjoar jag till. Ha en fin helg, kramar.

7:11 AM  
Blogger yvonne said...

hej Annso, Julia kollar med Anki, Ankis mamma ska i alla fall va' me' å sälja ländtäcken.
Jättekul tycker jag...!!!

12:18 AM  

Post a Comment

<< Home

Svenska Stickringen
Join | List | Previous | Next | Random | Previous 5 | Next 5 | Skip Previous | Skip Next