Wednesday, October 29, 2008

Julmarknad i Valåsen!
Boka in den 22 november för ett besök på vår julmarknad!
Det är helgen före första advent och vi kommer att hålla till i vårt ridhus.
Vi kommer även att ha ponny ridning och kafeteria.
Alla intäkter från kafeteria och ponnyridning går till vår klubb Valåsens ryttarsällskap, och alla hantverkare som är med skänker 10% av sina intäkter till klubben.
Vi söker fler hantverkare så hör av dig om du vill vara med.
Min e-post fungerar inte för tillfället så lämna en kommentar så hör jag av mig.
Vi kommer att hålla på mellan 14.00-18.00
Hjärtligt Välkomna!

10 Comments:

Blogger Cam said...

Hoppas verkligen jag kan komma den 22a.....guuu va fina saker ni gör. Jag tillhör de kreativa med, eller gjorde, tycker bara man är trött när man kommer hem när man jobbar heltid!!!!!Vill pyssla mer!!!! Vore kul ha med lite grejer men hinner nog inte det. Kram och hoppas vi ses då om inte innan! Cam

12:53 PM  
Anonymous Anonymous said...

Den 22andra november ska jag lägga på minnet. På vårt sista handarbetscafé sa just min vän G. Tänk när vi var till Valåsen!! Vilka grejer hon hade där. Kanske kan vi få till ett besök igen. Må gott

10:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hej! Jag gör har precis börjat med cardmaking, och skulle vilja vara med och sälja julkort och julklappsetiketter. Hör av dig om det finns intresse!

Med vänlig hälsning

Pernilla Lindwall
pernillalindwall@hotmail.com

1:21 PM  
Blogger yvonne said...

Hej Eva, känn er varmt välkomna tillbaka till Valåsen, jag tror det kommer att bli riktigt mysigt, hör av er om ni kommer så jag kan beskriva vägen ner till ridhuset, det ligger en liten bit från mitt hus.

11:51 PM  
Blogger yvonne said...

Hej Pernilla, det låter jättetrevligt och vi vill ha fler hantverkare så det är bara att hänga på....
jag mailar dig när och om jag får tillgång till min mailadress, hör du inget av mig under helgen så får du gärna ringa mig på 0586-725496 elr lämna ditt nummer om du vill att jag ringer upp dig.

11:54 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hej Yvonne!
Vad bra att du gör reklam!
Jag har fått en annan bloggare att komma. Anna Stilla. Finns på min blogg. Hon kommer och säljer sina alster. Jag tänkte åka upp någon dag nästa vecka för att börja sopa av på läktaren och innanför och trappan upp.
Vi får höras på telefon om det är något. Jag har satt upp lapp på biblan. Ska försöka sätta upp mer lappar... Har gjort om layouten så det ej går åt så mycket bläck! :)

Må gott!

//Cissi

4:58 AM  
Anonymous Anonymous said...

Svårt med prisförslag, men runt 50-lappen kanske??

Hoppas det går bra med er loppis!

Önskar dej en trevlig halloween!!

Må så gott // Maria

7:51 AM  
Blogger Sussie said...

Så mysigt med julmarknad, kanske kanske kan jag klämma in ett besök, det skulle vara så himla skoj. En sån söt lykta, hmmm, ja nu börjar det nog sprida sig en liten julkänsla långt därinne :) Ha en fin kväll vännen, kram

7:33 AM  
Blogger yvonne said...

Hej zanna! Åååå vad roligt det skulle va om du kunde komma, hoppas hoppas......

8:41 AM  
Blogger MiaS said...

Hej min kära vän! Jag sprider till alla min medarbetare om Er Julmarknad. Blir det något "öppet hus" innan jul? Jag kommer självklart den 22 nov!!
Kram MiaS

1:58 AM  

Post a Comment

<< Home

Svenska Stickringen
Join | List | Previous | Next | Random | Previous 5 | Next 5 | Skip Previous | Skip Next