Wednesday, October 15, 2008

Det har tagit lite tid sedan förra inlägget och det beror på ännu ett haveri med datorn, det är bl a därför har jag inte kunnat titta in till er som jag brukar, det här inlägget har jag lånat brorsans dator för att göra, men nu är ny dator på gång och jag ska titta in till er alla så snart allt är på plats.
Men jag har inte varit sysslolös under tiden jag saknat datorn jag har bl a stickat....
Mössor

Åremössan, den lättaste mössa jag nånsin stickat, ett rakt stycke....

Söt liten mössa i Eskimo i min älsklingsfärg, snabbstickad, lätt,
här är beskrivningen

Här i rött, varm och go, känner mig som en liten vätte i den

14 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Söta mössor och en fin hemsida!

9:26 AM  
Blogger hea said...

Härliga mössor! Behövs nu i höstkylan!

10:07 AM  
Blogger Marie said...

Jättefina mössor som du har stickat! :)

4:55 PM  
Blogger Sussie said...

Ja och lika söt som en vätte är du :) Jättefina mössor, jag gillar den gröna verkligen fin i färgen. Ha en fin dag, kramar.

10:52 PM  
Anonymous Anonymous said...

Urgulliga mössor och en trevlig hemsida!

Kan man beställa en mössa av dig:)?

1:04 PM  
Anonymous Anonymous said...

Vilka fina mössor, du är så duktig!
Själv latade jag mej och köpte min mössa på Åhlens *ler*...
Håller på att försöka få min tröja färdigstickad när tiden tillåter!

Hoppas att allt är väl med dej i höstrusket!

Du har något att hämta hos mej!

Kram Maria

7:08 AM  
Blogger yvonne said...

om det är den maria som jag tror så går det bra att beställa mössa av mig, säg vad du vill ha nästa gång vi ses.......förmodligen i ridhuset.....?????

2:39 PM  
Anonymous Anonymous said...

Stämmer precis,"Ridhus Maria ska ska fundera ut vilken jag ska välja, alla är ju lika fina:)!

12:34 AM  
Blogger majsan said...

hej..alltid lika fina grejer....Mysiga mössor..=))

9:19 AM  
Blogger yvonne said...

Maria, jag ska försöka komma ihåg att ta med mössorna till ridhuset på tisdag kväll, (jag antar att det är träning som vanligt) så får du prova vilken du tycker bäst om.....

12:34 PM  
Anonymous Anonymous said...

Vi kommer inte på träningen på Tisdag, men om inte förr så dyker vi upp igen Tisdagen därpå! Mvh Maria N

2:56 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hej Yvonne! Jag har sett att du har ringt. Jag ringer någon gång i veckan. Det är lite mycket nu.. Måste vara ner annars så brakar magen. Du ska få tillbaka Tilda boken. Kan jag komma upp till dig någon gång denna vecka? Jag jobbar till 16.30 men kommer efter det. Hoppas du ser det men lämna en kommentar på bloggen min så ser jag om du har sett meddelandet.
Må gott!

//Cissi

11:04 AM  
Blogger Alma said...

Oj,oj va mycket fina saker du gör!
Kul att hitta någon ny blogg ibland.Denna hittade jag via "Skaparstigens blogg".Hit skall jag komma och titta igen, jag lovar.
Ha det så bra i höstrusket.
Kram

12:22 PM  
Blogger Alma said...

This comment has been removed by a blog administrator.

12:26 PM  

Post a Comment

<< Home

Svenska Stickringen
Join | List | Previous | Next | Random | Previous 5 | Next 5 | Skip Previous | Skip Next