Saturday, November 15, 2008

Påminner om julmarknaden den 22 november!
Har tyvärr inte hunnit ta några bilder av nya alster men det kommer, vi har fått ihop en hel del hantverkare till marknaden , det känns kul, för det är ganska blandad komplott, ingen är den andra lik.....spännande blir det.
Träffade en god vän på affären idag, mamma till min brorson Emil, och mamma till goa Ebba som också var med, hon påminde mig skämtsamt om att jag uppdaterar dåligt, så den här uppdateringen är extra speciell för dig Kicki,
Kram på dig.....

8 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Altid lika kul att läsa uppdaterade bloggar

Kram på dig! Kicki och Ebba

1:31 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hej du!

Vilken fin bild du har lagt ut! Riktig julig och fin!
Vi ses och hörs till veckan! Ser fram emot lördag!
//Cissi

8:42 AM  
Anonymous Anonymous said...

Här är alltid lika trivsamt och fint!
Hoppas att julmarknaden går bra till helgen, ska tänka på er!

Må så gott!!

12:15 AM  
Blogger Sussie said...

MMM vilken fin julbild, precis så ska en tomte se ut :) Ha en fin dag, kramar.

5:50 AM  
Blogger Åsas Kammare said...

Hej,

Vi ses imorgon vännen! Jag vill se allt härligt hantverk och Gullungen vill rida förstås...

Kramar Åsa

10:35 AM  
Blogger Cam said...

Så trevligt ni hade gjort det på Julmarknaden...ååå vilka fina grejer, det var mysigt titta in=) Kram Cam

3:46 PM  
Blogger Emma said...

Hej systeryster! Jag har fått bilden på pappa nu och tänkte skicka den till din mejl, är det samma mejl som jag har addat på msn en gång i tiden? :) Du använder ju inte msn men tänkte om du använder mejlen så jag inte skickar till den och du inte får bilden :).
Du hade massa fina och söta hantverk som vanligt, hade jag haft pengar hade jag velat köpa allting :). Du är jätteduktig!! Kram<3 /Emma

12:51 PM  
Blogger yvonne said...

Hej Emma, vad gullig du är..!!
Jag kommer att lägga ut bilden med pappa på bloggen...hehe...undrar vad han säger om det.....vi höres kram

4:02 AM  

Post a Comment

<< Home

Svenska Stickringen
Join | List | Previous | Next | Random | Previous 5 | Next 5 | Skip Previous | Skip Next