Wednesday, February 11, 2009

Gud vad trögt allting går just nu!
Jag har varit jättetrött ett tag nu, men vill inte sluta blogga, inte sluta skapa heller för den delen, men jag har ingen lust att va' i vrån.
Hoppas inspirationen kommer snart eftersom vi har vår årliga påskvandring här på långfredagen och då gäller det ju att ha lite klart.........
En annan anledning till att jag inte har bloggat på ett tag har också varit att vi har haft en fransk utbytes-student här i 10 dagar, lilla gulliga Emeline från Bretagne.
Bussen gick tidigt i morse så nu får jag väl lite mer tid igen.

6 Comments:

Blogger Åsas Kammare said...

Vilken söt bild, så ser jag dig, söt och lätt - inte alls trött och trög...

Inspirationen kommer åter!

Kramar Åsa

9:43 AM  
Blogger yvonne said...

Tack käraste, jag vet att det är så du ser mig, och det är väl därför jag mår så gott i ditt sällskap.
Kram

2:48 AM  
Anonymous Anonymous said...

Du inte har inspiration?!!?!?!? Låter inte likt dig...
Jag fick en bild på alla min hjärtan som jag har skapat fram. Fler ska det bli men jag har lite andra projekt på g. Måleri på distans 3 saker ska vara inlämnade inom kort och jag har precis fått hem akrylfärg som jag ska försöka skapa något utav. Sedan läser jag psykologi A. Har lite uppgifer som ska lämnas in... Så helgen har jag fullt upp. Har ej riktigt mått bra heller. Min höger axel är på upphällningen och magen mår helt enkelt skit! Men vad gör man?! Det är bara att köra på. Och vila så mycket när jag kommer hem efter jobbet.
Men jag hoppas att vi kan ses nästa vecka kanske? Kan få lite inspiration utav dig.
Må gott!
Vi skulle väl träffa familjesektionen också. Ska vi samlas nästa vecka om alla har tid. Kollar du det.
//Cissi

11:16 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hoppas att allt är gott med dej!
Inspirationen kanske kommer tillbaka när man känner att man går mot våren, då brukar man kunna få en nytändning!

Önskar dej en fin helg!

3:44 AM  
Anonymous Anonymous said...

Härlig blogg du har! Hit kommer jag tillbaka.
Ha en skön söndag!

http://rosalucia.bloggagratis.se

12:24 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hej Vera... du ska se att lusten kommer tillbak. Jag har det likadant då och då, inte pga utbytesstudenter dock (låter trevligt iaf) utan jobbet tat all energi. Men jag blir lycklig varje gång jag tittar på dina/mina kycklingar och den söta ängeln nedan.
Kram till dej

12:28 PM  

Post a Comment

<< Home

Svenska Stickringen
Join | List | Previous | Next | Random | Previous 5 | Next 5 | Skip Previous | Skip Next