Friday, January 16, 2009

Äntligen tillbakaUsch, vad dålig jag har varit på att uppdatera bloggen, hoppas det finns några kvar som kikar in ibland........

Inspirationen har lyst med sin frånvaro, men börjar återvända.....


Cissi och jag har båda gått och sneglat på våra symaskiner.....

men inte riktigt vetat vad vi vill göra elr vad symaskinerna vill göra....


...vi får väl se på söndag för då ska vi träffas och sy om allt går som planerat.....

vad det blir...??? det vet vi inte än...



.....men vi ska ta fram Tilda-böckerna och se om vi hittar nåt, vilket vi troligtvis gör, finns hur mycket inspiration som helst i dom böckerna......



....vi återkommer med resultatet senare.....




...avslutar dagens inlägg med en bild på en tavla som är mig så kär....
Jag har fått den av Åsa.

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

så söööööta dom är:)

välkommen tillbaka till bloggvärlden igen:)

1:40 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ha ha ha!!!!

Välkommen tillbaka ifrån frånvaron!
Ja vi får väl se.... vad det blir.... Men du får räkna med att jag kan ej ett smack! Men vilka fina tyger du har!
Vi ses i morgon ringer före! Fin tavla som Åsa har gjort!

Ha de gott!

//Cissi

8:50 AM  
Anonymous Anonymous said...

Tack för en underbar eftermiddag!!!!!

Nu får vi se då om jag vågar visa mina alster....

Tack för inspirationen och knuffen framåt!

//Cissi

11:45 AM  
Blogger majsan said...

Hej ja vet inte om du fick mitt meddelande..Angående elefanten men den är från en gammal ica bok sy leksaker .Det är en tygdocka på framsidan.Mönstret fettade jag bara upp på overheaden..Om du vill kan jag rita upp den storlek du vill ha och posta..mvh zmul

7:43 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hejsan!

Kikar in en sväng, hoppas att allt är bra med dej!

Jättefina tyger!

Sköt om dej // Maria

3:46 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hej du! Har tänkt att ringa men ni har väl haft fullt upp denna vecka kan jag tro. Tänkte kolla om jag får komma upp nästa vecka till dig. Tänkte om du ville ha hjälp med lite ridning är lite sugen faktiskt.... Ser att det går super med Pajaz iallafall. Ha de gott!

//Cissi

9:44 AM  

Post a Comment

<< Home

Svenska Stickringen
Join | List | Previous | Next | Random | Previous 5 | Next 5 | Skip Previous | Skip Next