Wednesday, May 13, 2009

Måste visa mitt nya lapptäcke till kökssoffan!

Jag älskar lapptäcken men har inte hunnit med som jag skulle velat på sista tiden, att flytta från ett stall man stått i i 12 år är ungefär som att flytta från ett hus, jag lovar.
Här sover Lovisa (en av katterna) oftast, och jag tyckte hon skulle ha ett fint lapptäcke, hon verkar gilla det......

Måste passa på att göra reklam också inför helgen!
Det blir familjedag i Knutsbols ridhus i KRT:s regi. Ponny-ridning, försäljning av hantverk, loppis, plantor, fika mm
Lördagen den 16 maj 14.00-17.00
Välkomna!
Återkommer med bilder på vad jag ska sälja, om jag hinner.....

6 Comments:

Blogger icedgurl said...

nice blog! have a nice day! :-)
http://gjramos.blogspot.com

11:27 PM  
Blogger Cam said...

Hej Yvonne!
Men ååå vad kul med bröllopsfest=), jätte trevligt! Det ser jag verkligen fram mot. Stort GRATTIS till er båda=)
Cam

9:32 PM  
Anonymous Garntrollet said...

Jättefint lapptäcke. Snyggt på en kökssoffa. Jag har ett lapptäcke (tyvärr lite trsigt) som min halvbrors dåvarande flickvän sydde till mig, måste varit början av 70-talet.

1:17 AM  
Blogger Åsas Kammare said...

I love it!! Dina lapptäcken är ren glädje!

1:18 AM  
Anonymous Anonymous said...

Vilket fint lapptäcke! Jag skulle också behöva sy något fint till köksbänken (som skall målas först), men lappteknik är inget jag kan. Kanske kan lära mej...
Läser kommentaren ovan, är det bröllop på gång, vad mysigt och grattis i så fall!!
(Även vi har lite hemlisar på G)

Önskar dej en fin helg!

5:53 AM  
Anonymous heidi said...

vilket fantastiskt vackert lapptäcke!

hoppas flytten går bra!!!

2:39 PM  

Post a Comment

<< Home

Svenska Stickringen
Join | List | Previous | Next | Random | Previous 5 | Next 5 | Skip Previous | Skip Next