Sunday, August 24, 2008

Lite till på Pajaz innan jag presenterar Lussan.
Julia har fått en ny kamera och lyckats fånga en helkroppsmassage efter ridningen.
Det syns ganska tydligt när en häst är på väg att lägga sig

Nosar på backen och kollar av att det är tillräckligt lerigt

Lerigheten dög

Det var riktigt skönt

Jag kör en stund till

Det kliar ju överalltav denna svett

Undrar om jag ska ge mig nu....???

Nej, några varv till blir det allt


Det är ju så skönt att ställa till sig rejält efter att matte har tvättat en ren och fin


Men nu är jag nog klar

Ska bara ruska av mig det mesta sen tänkte jag sticka och leka med de andra


Så jag drar nu......


Bye, bye jag har gjort mitt för idag

6 Comments:

Blogger Sussie said...

Hi hi, jag vill också göra så, det ser ju härligt ut. Snygga bilder. Ha det gott idag, kramar.

10:48 PM  
Anonymous Anonymous said...

det skall vara gott att leva:)

min hund uppför sig på ungefär samma sätt - rullar sig gärna ordentligt i gröngräset med jämna mellanrum:)

9:36 AM  
Anonymous Anonymous said...

mmm gissar att det är skönt det där :)

jättefina bilder!!

ha det så gott!

10:17 AM  
Blogger majsan said...

hoho vad trevligt..)(
kanon bilder

9:41 AM  
Anonymous Anonymous said...

hejsan!
Vilket fint album du har gjort i ordning, du har ju så mycket fina saker!
En liten Sofia skulle passa fint på hyllan i min sovalkov!
Kan man beställa av dej?

Önskar dej en skön helg!
Kram

7:19 AM  
Blogger Unknown said...

Hihi,Pajaz ser ut att trivas där han rullar sig i leran,så fina och härliga bilder på honom!=)

Kram Maria

8:18 AM  

Post a Comment

<< Home

Svenska Stickringen
Join | List | Previous | Next | Random | Previous 5 | Next 5 | Skip Previous | Skip Next