Sunday, August 10, 2008

Pajaz
Pajaz är "vår" underbara foderhäst, en 12-årig arab-valack med ett underbart temperament, vi har bara haft honom i ett år ännu men har inte haft några problem alls med honom. Det är faktiskt ganska svårt att få tag på riktigt bra foderhästar så vi har haft en väldig tur. Vi "lånar" honom av Sandra som bor i Göteborg och pluggar utomlands och därför inte kan besöka honom så ofta. Videosnuttarna som jag la upp i förra inlägget skulle egentligen mailas till Sandra men det fungerade inte så vi gjorde så här i stället så kan hon gå in på bloggen och titta på honom. Så av den anledningen fick ni alla träffa Pajaz.
Jag kommer att presentera våra 2 andra hästar också en i taget.

Labels:

5 Comments:

Blogger Sussie said...

Så stilig :)
Ha en fin dag, kram.

8:02 AM  
Anonymous Anonymous said...

Vilken sötnos!
Vad bra att Pajaz ägare kan få se det på bloggen i stället!

Ska bli kul att se de andra två. Måste vara helt underbart att kunna få leva med hästar, det är helt underbara djur!

Ha det så gott!! // Maria

8:43 AM  
Blogger Kattfot said...

Vilken tjusig häst! Dina ringblommor växer nog på sig ska du se, det brukar gå fort när de väl kommer igång.

Kram /Catrin

12:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hejsan!
Tack för besöket! Ja visst är det fantastiskt det här med energier. Jag brukade stå så med min mammas ena häst och man såg hur underläppen hängde mer och mer på honom, han älskade det. Han blev lika glad varje gång jag tog in honom, för då visste han vad det var fråga om, först lite massage och sen bara lite "handpåläggning".

Kul med kalas för tösen. Lite tårta sitter aldrig fel, jag är en riktig fikakäring *s*.
I morgon kommer min yngste pojk hem, han har varit hos sin pappa hela sommarlovet. I tisdags fyllde han 14, så vi ska ha kalas här också nån dag.
Svårt att veta vad man ska köpa till en 14-årig kille??
Han gillar att teckna, så jag har köpt en bok om att teckna manga och manga-pennor, så får vi se om han gillar det!

Önskar er en skön helg!!
Kram Maria

3:14 AM  
Blogger Chubby Chieque said...

GUd! vad fin häst! Jag blir avundis när jag ser folk som äger sån.

Dyrt att få uppföda i Sverige men inte där jag kommer från.

Ha en skön helg.

1:02 PM  

Post a Comment

<< Home

Svenska Stickringen
Join | List | Previous | Next | Random | Previous 5 | Next 5 | Skip Previous | Skip Next