Sunday, July 13, 2008

Nu händer det saker i vrån! Dom kommer så fort nu så jag hinner inte höra vad dom heter!! Dom brukar alltid berätta vad dom heter........
Är det nån av er som får nån känsla av vad nån heter ?

Berätta gärna i så fall.......


Vill gärna ha namn på dem till visningen, det kan ju hända att jag "hör" bättre när jag lugnar ner mig lite, är just nu lite stressad, men det ska bli så kul........min "lärling" Malin ska ju vara med med sina grejer också och även om hon lärt sig av mig så har hon helt sin egen stil...........

16 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Den rosa överst säger -Sofia! Den mörka längst ner viskade.. Fia...

1:50 AM  
Anonymous Anonymous said...

Röda i mitten... Emma:)

1:51 AM  
Blogger yvonne said...

Tack för hjälpen! Då får dom heta så.....

8:42 PM  
Blogger hea said...

Hej! Du får gärna länka till mig!(Fast det har nog blivit fel, för jag hamnar på Beas, då jag klickar på länken till mig på din sida!) Jag länkar gärna till dig oxå från min sida! Så mycket fint du gör - underbara dockor!

12:51 AM  
Blogger Trollmor said...

Vilka söta små dockor du skapar, riktiga personligheter.
Jag beundrar er som har skapandet i fingrarna.
Lycka till på visningen!
Tack för din kommentar hos mig, du gjorde mig glad
:-)
Kram Trollmor

11:40 PM  
Anonymous Anonymous said...

Jo jag ser att de heter (uppifrån och ner) Elvira, Magda och Selma. Klockrent! Hahaha! Men vad kul att du kommenterade hos mig så att jag fick kika in hos dig!!!

12:10 AM  
Blogger Åsas Kammare said...

De är ljuvliga allihop...
Kram

1:16 AM  
Blogger Prinsesse Elin said...

Så herlige de er. Du er kjempeflink:O) Ha en deilig dag. Klem Elin:O)

10:58 PM  
Anonymous Anonymous said...

Åh, så fina allihopa! Vad duktigt du är.

Självklart får du länka till mig, jag lägger in dig på min bloggroll på Bloglines.

Ha en trevlig helg.

2:06 AM  
Blogger Åsas Kammare said...

Hej Vännen,

Jag kommer! (skjuts ordnad).

Jag har med mig en ny liten vän som kanske kan få bo på herrgården hos dig?

Det ska bli jättekul att se vad Malin gjort också.

Vi ses. Kramar

12:24 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hej!

Såg din kommentar idag lördag inne hos mig. Lavendel ska du plocka nu innen blommorna blommar ut helt och hållet. Sedan beror det på vad du ska ha dem till ieförsig? Du ska plocka dem på fm när daggen har gått bort. Då innehåller de det mesta av sina nyttigheter.
Tack för erbjudandet om boken men jag känner att jag skulle vilja ha en själv.

Må gott!

//Cissi

8:44 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hej Yvonne! Hittade hit via Cissis sida. Vilka otroligt fina saker du gör, blir helt sjuk!
Jag hade hört att du gör fina saker, men aldrig sett det förrän nu.
Såg ditt efternamn och undrar om du är släkt med en Roger som har samma efternamn?
Jag gick i samma klass som Roger i mellanstadiet =)

Lycka till med ditt öppna hus!

Mvh Maria

10:52 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hej igen, kul att du svarade!
Jag hette Eklöv i efternamn, var den där lilla tysta och blyga tjejen i klassen! Har en bror som är ett år yngre än dej, han heter Pär och gick på Österleden.
Är din bror fortfarande gift med Kicki? Hon och jag gick i samma klass på gymnasiet. Jag vet att Kicki är/var en hejare på att sticka.
Du får gärna hälsa!
Ja där ser man vad världen är liten ändå *ler*, men det är alltid kul när man bara stöter på nån så där av en slump.

Måste säga att din blogg är jättefin, här kan man sitta och titta hur länge som helst. Säljer du dina fina hantverk?
Får jag länka till din sida?

Ha det gott! / Maria

1:31 AM  
Anonymous Anonymous said...

jag tycker den rosa längst upp ser ut som en Vera

9:47 AM  
Blogger yvonne said...

Tack snälla Eva, den kommentaren tar jag som en komlimang eftersom jag tycker den dockan är gudomligt söt, och det är ju jag som är Vera, hehe

9:40 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hej!
Du har fått nåt av mej, kika in i min blogg.
Birgitta

2:29 AM  

Post a Comment

<< Home

Svenska Stickringen
Join | List | Previous | Next | Random | Previous 5 | Next 5 | Skip Previous | Skip Next