Thursday, July 24, 2008

Har fått en award av Birgitta, gjorde mig väldigt stolt.

Återkommer när jag valt ut de fem som den går vidare till.
Oj vad svårt det här var att välja ut fem, man kollar ju in på så många bloggar varje dag.
Men det finns faktiskt några som jag kikar in på varje dag!
Fyrabarnsmamman, blir lycklig av att vara där, hon delar med sig så öppet om sitt liv, har inspirerat mig att kanske inte bara skriva om hantverk på min blogg, det kan bli lite opersonligt, men jag kommer nog att ändra på det framöver.
Trollmor på pepparkaksvägen, saknar ord, underbart att titta in där en stilla stund och bara njuta av livet och hur hon delar med sig av sig själv och som familj på ett så ömt sätt.
Åsas kammare, läser jag ju varje dag för att jag älskar hennes blogg, men också för att jag älskar henne, vi är goda vänner in real life som man säger, en vän man kan ringa mitt i natten, behöver jag säga mer........
Virkverket är också en blogg som jag märker att jag tittar in på ofta, känns lite som min stil, följer inte direkt nåt mönster, men får till det så störtskönt ändå, sen ser jag fram emot din bok.
Änglaverkstan, för att hon gör så vackra saker, och behärskar nåt som jag inte kan än, trådslöjd, men som jag vill lära mig mer av.
Jag kan ju inte påstå att det var lätt att bara välja ut fem, men nu är det gjort och jag är nöjd.

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hej!
Får säga grattis till awarden!

//Cissi

12:43 PM  
Blogger yvonne said...

Tackar, tackar....

1:19 PM  
Blogger Trollmor said...

Grattis till utmärkelsen!
Tack snälla du för dina fina ord, nu blev jag så varm och glad i hjärtat :-)
Ha en skön söndag, det ser lovande ut idag också!
~Många kramar Trollmor~

11:28 PM  
Blogger Åsas Kammare said...

I love you too!!!

Tack så mycket!!
Jag är ju lite kluven till utmärkelser som du vet, fast jag blir ju väldans glad också... :)

Ha en fin sommardag.

Kramar

1:14 AM  
Anonymous Anonymous said...

TACK för dina värmande ord! Det gör att jag får lust och ork att fortsätta bloggeriet...
Fast nu har jag paus pga att jag inte har nån egen dator till den 4:e. Som tur är passar solen på att gassa så det är ju BARA bra!!! Kram!

10:55 AM  
Blogger Annika said...

Men tusen tack, vad glad jag blir!! :)

7:54 AM  

Post a Comment

<< Home

Svenska Stickringen
Join | List | Previous | Next | Random | Previous 5 | Next 5 | Skip Previous | Skip Next