Wednesday, August 22, 2007

Visst är hon söt den här lilla tjejen!

Lika söt som tjejerna hon bor hos nu. Åsa köpte henne så nu bor hon hos henne och hennes dotter. Mina dockor känns så levande så jag vill gärna veta hur de har det, denna flickan vet jag med 100% säkerhet att hon får det bäst och jag är så glad att hon pryder Åsas redan charmiga hem. Nästa tillställning här hemma blir en hantverkseftermiddag den här gången, den 29 september mellan kl 15.00-20.00 har jag öppet hus här hemma igen.

Om du bor i närheten så titta gärna förbi!

Hör av dig så beskriver jag var jag bor.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

29 september ska jag kkomma ihåg. Är jag ledig då så hör jag nog av mig. Förstår om det nästan känns svårt att lämna ifrån sig dockorna. Att du vill veta hur dom får det. Dom är för söta. Må gott

9:34 AM  
Blogger Hanna said...

Hej,

Tyvärr bor jag inte i närheten, men skulle gärna vilja veta vad dessa underbara tjejer kostar? Jag har ju sett att du skickar med posten ;-)
Kan man också i så fall specialbeställa någon som ser ut som dina tjejer men som är en ängel?

10:25 PM  

Post a Comment

<< Home

Svenska Stickringen
Join | List | Previous | Next | Random | Previous 5 | Next 5 | Skip Previous | Skip Next