Friday, August 03, 2007








Hantverksafton i Vera's vrå!
I onsdags, den första augusti vågade jag mig på något som jag funderat på länge, jag bjöd in några av mina vänner och bekanta på hantverksafton hemma hos mig. Jag bad dem ta med sig sina vänner och bekanta, och det kom väldigt mycket folk och vi hade jättetrevligt, mitt hantverk uppskattades mycket och jag känner mig väldigt stolt. Tanken var att jag skulle visa mitt hantverk och inspirera med det jag gör och det blev hel-lyckat.
Jag är så nöjd!
Tack alla ni som kom!


5 Comments:

Blogger Maud/En bok om dagen said...

Vilken trevlig idé och vad kul att det blev lyckat!

4:36 AM  
Blogger Maud/En bok om dagen said...

Förresten länkade jag till din blogg från min blogg idag - hoppas att det är ok. Du är välkommen att ta en titt inne hos mig!

10:38 AM  
Anonymous Anonymous said...

Dockorna är underbara!Lycka till!
Hälsningar Gunnel

2:55 PM  
Anonymous Anonymous said...

Oj, vad mycket fint! Kan man beställa från dig ? Det fanns mycket hos dig som jag vill köpa.
De var ju så söta allihopa!
Kram, Carina

12:22 PM  
Blogger Strumpstickan said...

Vilka härliga stickande damer!

3:43 AM  

Post a Comment

<< Home

Svenska Stickringen
Join | List | Previous | Next | Random | Previous 5 | Next 5 | Skip Previous | Skip Next