Saturday, May 05, 2007


Vänskap!

Idag ska bloggen handla om vänskap och om att man ska vara rädda om varandra. Flera omständigheter den senaste tiden har verkligen fått mig att fundera över det här. Jag har en längre tid studerat något som heter ”Law of Attraction”, som förespråkas av bl a Jerry och Esther Hicks, det handlar alltså om att det man fokuserar på får man mer av. Jag har blivit riktigt ledsen och väljer nu att inte älta detta mer, och för att hjälpa mig fokusera min tanke bort från det som gör ont och mot det som redan finns där, men som jag vill förstärka så tänker jag knåpa ihop en sån här ängel till varenda en av mina vänner, mina underbara goa vänner som jag välsignats med. Ni vet ju vilka ni är, så jag hoppas ni gillar mina vänskapsänglar…..

16 Comments:

Blogger Åsas Kammare said...

Åh, vilka underbara änglar! Jag är så glad och tacksam över att du är min vän. Utan dig vore livet fattigt och tomt. Jag ser fram emot att ta emot en sådan fin ängel! *kram*

1:16 AM  
Anonymous Anonymous said...

Tack vännen! Dina änglar sprider sådan värme precis som du! Jag längtar efter min vänskapsängel. Du är en sån go vän!

2:24 AM  
Anonymous Anonymous said...

Tack underbara svärgerska!
Fint skrivet,hoppas att den underbara ängeln kommer snart.
Men är det någon som skulle få en ängel för sin godhet så är det du.
Du gör sååå mycket för oss. Tack för att du finns. Kramizar Åsa med fam.

2:32 AM  
Anonymous Anonymous said...

Älskar dig.
Vänskapen med dig värderar jag högt. Jag är välsignad som har dig. Ängeln är mycket välkommen. :)

2:43 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hej faster, jag vill tacka för att du låter mig (ellie), lillsyrran (sandra) och våra kompisar komma och rida. Det betyder väldigt mycket för oss och det gör DU också!
Kram Ellie och Amanda
P.s Änglarna är jätte fina

6:20 AM  
Blogger cel said...

Jag väntar med spänning på ängeln ifrån dig!
Men det är som sagt du som ska ha en ängel ifrån mig.
Du har så mycket gott med dig och menar alltid väl.
Tack snälla du för att du visade mig denna underbara väg. Du visade mig dörren och jag öppnade den och där var allt som jag drömt om.
Du minns säkert lavendeldoften i bilen när vi åkte ifrån Eskilstuna. Det var bara du och jag som kände den.
Du är en go´ vän.
Massor med kramar ifrån
"lilla syster"

10:53 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ville bara säga att du är den underbaraste mamman i hela världen. Tack för att du finns! Älskar dej.. Puss och kram johanna

12:42 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hej Yvonne!
Vilka fina änglar du har gjort (Alva).
De är verkligen jätte söta och de blir ännu sötare när man tänker på din fina tanke med dessa änglar. Vi ser verkligen fram emot att få en sådan vänskapsängel.
Klara är inte hemma nu, men jag skall visa henne när hon kommer hem.
Bamsekram från oss!

1:51 AM  
Anonymous Anonymous said...

Tack vännen,jag kan bara säga att jag är en lyckligt lottad människa som har en så varm o go vän som dig.Du är bäst!Bamsekram från Maria

1:17 PM  
Anonymous Anonymous said...

Gulliga Yvonne, du är inte bara en go vän utan en människa med ett gränslöst intellekt och öppet hjärta. Du ger människor möjligheter att finna sin egen väg till kärlek och glädje. Du är kreativ och inspirerande! Du bjuder alltid på något gott; inte bara hantverksmässigt utan själen får alltid utrymme att utvecklas och expandera. You are loved. All is well.

7:29 AM  
Anonymous Anonymous said...

Jättesöta änglar!!

11:22 AM  
Anonymous Anonymous said...

tack kära vän!vi bara älskar dina vänskapsänglar och ser fram emot att få pryda vårt hem med en!
du är verkligen en sann o go vän.
vi är så glada över att få vara dina!och så kan du ju göra suchi också!!
kramar Maud o Kevin

1:55 PM  
Anonymous Anonymous said...

Vänskap är viktig, den kan tyckas vara skör och flyktig men äkta vänskap finnas alltid kvar man kan alltid komma tillbaka till varann och man känner samma varma gemenskap som man alltid gjort. Vänskapen är som en stadig kedja som alltid finns där för oss att luta sig mot när man behöver stöd.

11:27 PM  
Blogger Annika said...

Kul att du hittat in till mig. Vilka söta saker du gör!

1:54 AM  
Blogger Lin & Lavendel said...

Vilka fina änglar!

12:14 PM  
Anonymous Anonymous said...

Yvonne, Tack!
Jag känner mig hedrad, som fick mottaga en sådan vänskapsängel.

Kram på dig!

6:45 AM  

Post a Comment

<< Home

Svenska Stickringen
Join | List | Previous | Next | Random | Previous 5 | Next 5 | Skip Previous | Skip Next