Wednesday, April 04, 2007

Lussan, den blonda, är min, och Vivaldi, den svarta, tillhör min kompis Cina och hennes dotter Emma. Den här bilden är från sommaren 2006. Det här inlägget handlar inte så mycket om stickning eller hantverk egentligen, men hantering och ridning/utbildning av hästar är en konst i sig så jag tycker ändå det passar in på min blogg. Lussan är också en av anledningarna till att jag inte sitter och stickar och "hantverkar" dygnet runt, så jag tyckte att det var på tiden att presentera henne. Det finns en häst till i familjen, min yngsta dotters ponny, men han blir presenterad vid ett annat tillfälle.

Labels:

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Så underbara hästar ni har, de är ljuvliga!:)

10:10 AM  

Post a Comment

<< Home

Svenska Stickringen
Join | List | Previous | Next | Random | Previous 5 | Next 5 | Skip Previous | Skip Next