Monday, February 25, 2008


Titta vad jag har fått!
För ett tag sen flög en av mina hönor till Zanna i Sala, "En ängel på ett moln", och några dagar senare damp denna ljuvliga varelse ner hos mig.
Jag har allt haft henne ett tag, men eftersom jag har lite problem med fotandet så drar jag mig alltid för det ett tag. Den här bilden gör henne inte rättvisa, hon är mycket, mycket vackrare i verkligheten, lyser verkligen upp rummet hon är i, på bilden ser det ut som om vingen böjt sig lite, men det har den inte, jag lovar Zanna, hon är i lika bra skick som när hon kom.
Och hon är väldigt välkommen här.

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Jättefin ängel.Förstår att den sprider gläde. "Ett löv som en vindpust gjort sönder, blir en ängel som dansar och ler" Må gott

9:14 AM  
Anonymous Anonymous said...

This comment has been removed by a blog administrator.

8:09 PM  
Anonymous Anonymous said...

Vad fin hon är....kul att byta grejor!

10:01 PM  
Anonymous Anonymous said...

This comment has been removed by a blog administrator.

1:49 AM  
Blogger Sussie said...

Så kul att du blev glad för henne, jag tokgillar min lilla kyckling oxå :) kramar

10:51 PM  

Post a Comment

<< Home

Svenska Stickringen
Join | List | Previous | Next | Random | Previous 5 | Next 5 | Skip Previous | Skip Next