Tuesday, December 25, 2007

Kylskåpsmagnet, vätte

14 Comments:

Anonymous Anonymous said...

En sån söt kylslåpsvätte! Ser ut att ha rimmfrost i håret. Så vill jag önska dig GOTT NYTT ÅR.

11:38 AM  
Anonymous Anonymous said...

Titt ut!
Ser han ut att säga!

Kika in på min blogg så får du se...
Må gått kära du!

9:04 AM  
Blogger Åsas Kammare said...

En gnistrande liten snö-vätte! Så söt.

Önskar dig ett gott och glädjefullt nytt år!

Kram Åsa

12:36 PM  
Blogger Sussie said...

Men jag tror jag ruttnar, vilken söt vätte! Supergullig! Hoppar in för att önska gott nytt år, stor kram.

2:05 PM  
Blogger Strumpstickan said...

Så Söt:) Gott Nytt År!

2:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

Märkligt!
När nu jag var hemma hos dig så glömde jag bort att jag kunde ha healat dig en stund när vi ändå satt och halv sov!
Jag har tid denna vecka om du vill ha lite handpåläggning!
Tala om när jag ska komma!
Kram
C

9:30 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hej du vännen!
Kika din på min sida så får du se på vackra hästar i massor!!!!

Må gott!

3:19 AM  
Blogger Sussie said...

Hej på dig. Hoppar in för att önska dig en fin dag, kram.

10:50 PM  
Anonymous Anonymous said...

Jag bara älskar dina små dockor och vättar och troll. Därför vill jag ge dig detta. Titta in till mig så får du se. Må gott

2:48 PM  
Blogger Sussie said...

Utmärkelse finns att hämta på min sida :)

11:55 PM  
Blogger Sussie said...

This comment has been removed by the author.

11:55 PM  
Anonymous Anonymous said...

Underbar liten vätte! Jag vill bara tacka för senast. Det var jättetrevligt, även om det inte blev så mycket gjort, hehe! Hoppas vi ses snart igen.

2:02 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hej!
Jag brukar kika in hos dej ibland, du har så söta dockor. Du har fått en utmärkelse av mej i min blogg.
Birgitta
http://alnerud.tradgardsblogg.se/

1:29 PM  
Blogger yvonne said...

Hej Annette! Jag vill också tacka för senast, jättetrevligt, det är bara det att tiden flög iväg, men det är väl så när man har trevligt.Slå gärna mig en pling nån dag för jag tror att jag hann radera ditt nummer innan jag skrev ner det. Malin och jag planerar pysselkvällar här framöver inför vår årliga påskvandring, det tror jag du skulle gilla. Du är välkommen.
Varma kramar

12:18 AM  

Post a Comment

<< Home

Svenska Stickringen
Join | List | Previous | Next | Random | Previous 5 | Next 5 | Skip Previous | Skip Next