Saturday, October 13, 2007

Har inte bloggat på ett tag men det beror inte på att inget händer i vrån utan på att min hårddisk kraschade strax efter visningen och allt som jag hade på den försvann, alla bilder, alla mina beskrivningar, jag har ju börjat förbereda en bok och allt försvann.........
jag har haft ett litet trauma. Det här är en gammal bild från mitt flickr-album, men ni får hålla till godo med den tills jag har fått ordning på min nya dator. Jag tycker så mycket om den här ängeln och jag behöver lite hjälp från änglariket just nu.
Jag håller på att återhämta mig så jag är snart tillbaka på riktigt.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Så var det dax igen då. Har läst lite här och var att håddiskar havererar. Varje gång tänker jag att vi borde spar på cd eller.....tror du det blivit gjort? Nej. Förstår att det måste vara frustrerande när det händer. Hoppas du orkar fatta nytt mod och att hjälpänglarna står dig bi. Må gott

1:48 AM  
Anonymous Anonymous said...

Datorer - man både älskar & hatar dem! Jag hoppas du får ordning på allt, det låter ju spännande med en bok!

6:31 AM  
Anonymous Anonymous said...

Får väl önska dej välkommen tebaks... undrade faktiskt vad som hänt. Hoppas du kan fixa till det. Tur att du har bilderna här och på andra stälen i cyberrymden. Förstår traumat. Har själv råkat ut för det en gång.

7:02 AM  

Post a Comment

<< Home

Svenska Stickringen
Join | List | Previous | Next | Random | Previous 5 | Next 5 | Skip Previous | Skip Next