Wednesday, August 23, 2006


Det här är ju bara så kul. Jag har blivit inspirerad av alla andras bloggar att prova att färga garn själv, vilket jag faktiskt aldrig har gjort förut, jag som har stickat i så många år. Jag har provat både växtfärgning och Kool-Aid. Det är hur kul som helst.

Från vänster
1. grått garn färgat med björk
2. oblekt garn färgat med björk
3+4. grått garn färgat med ljung
5. grått garn färgat med vassarv

6. grått garn färgat med kool-aid, black cherry
7. oblekt garn färgat med kool-aid, black cherry
8. oblekt garn färgat med kool-aid, lemon-lime
9+10. oblekt garn färgat med kool-aid, ice-blue raspberry.

Jag kan knappt vänta på att få sätta stickorna i dessa garner.


Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Svenska Stickringen
Join | List | Previous | Next | Random | Previous 5 | Next 5 | Skip Previous | Skip Next